مدیریت محتوا چیست؟

فضای دیجیتال همین حالا هم دنیایی واقعی‌تر و قابل‌لمس‌تر است.

بیایید بحث را با نقل‌قولی از آن هندلی شروع کنیم:

 «ما به سیاره‌ای از ناشران بدل شده‌ایم؛ اما بیشترمان داریم با خنزرپنزرهای محتوا ور‌ می‌رویم و فرصت‌های عظیم را برای ارتباط مستقیم با افرادی که دنبالشان بودیم، هدر می‌دهیم.»

 می‌خواهیم به جای تولید محتوا در حاشیه، آن را به ابزاری کارآمد تبدیل کنیم که باعث بهبود زندگی حرفه‌ای و شخصی‌مان شود.

 پیش از هر چیز به تعاریفی ساده می‌پردازیم و به این ترتیب، کم‌کم وارد بحث‌های تخصصی‌تر می‌شویم.

 خب شروع می‌کنیم.

 واژۀ «محتوا» هیچ‌گاه تا این اندازه تجربۀ زندگی در ذهن‌ افراد مختلف را نداشته است.

 اگر قدری زمان را به عقب برگردانیم و راجع به واژۀ محتوا فکر کنیم، متوجه می‌شویم که تا چندی پیش‌ نیاز به تولید و انتشار محتوا نه‌تنها احساس نمی‌شد بلکه تنها به اقشار خاصی از جامعه تعلق داشت.

 تولید محتوا دغدغۀ افراد خاصی مثل رومه‌نگاران، نویسندگان و تولیدکنندگان برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی بود.

 چرا؟


  

بهترین روش تولید محتوا کدام است؟

چون رسانه‌های اصلی که مردم با آن‌ها سروکار داشتند به مواردی مانند رومه، تلویزیون، مجلات و کتاب‌ها محدود می‌شد.

 اما حالا چه اتفاقی افتاده است؟

محتوا چیست؟Reviewed by on Dec 11Rating: 5.0Google visitorفضای دیجیتال همین حالا هم دنیایی واقعی‌تر و قابل‌لمس‌تر است.

بیایید بحث را با نقل‌قولی از آن هندلی شروع کنیم:

 «ما به سیاره‌ای از ناشران بدل شده‌ایم؛ اما بیشترمان داریم با خنزرپنزرهای محتوا ور‌ می‌رویم و فرصت‌های عظیم را برای ارتباط مستقیم با افرادی که دنبالشان بودیم، هدر می‌دهیم.»

 می‌خواهیم به جای تولید محتوا در حاشیه، آن را به ابزاری کارآمد تبدیل کنیم که باعث بهبود زندگی حرفه‌ای و شخصی‌مان شود.

 پیش از هر چیز به تعاریفی ساده می‌پردازیم و به این ترتیب، کم‌کم وارد بحث‌های تخصصی‌تر می‌شویم.

 خب شروع می‌کنیم.

 واژۀ «محتوا» هیچ‌گاه تا این اندازه تجربۀ زندگی در ذهن‌ افراد مختلف را نداشته است.

 اگر قدری زمان را به عقب برگردانیم و راجع به واژۀ محتوا فکر کنیم، متوجه می‌شویم که تا چندی پیش‌ نیاز به تولید و انتشار محتوا نه‌تنها احساس نمی‌شد بلکه تنها به اقشار خاصی از جامعه تعلق داشت.

 تولید محتوا دغدغۀ افراد خاصی مثل رومه‌نگاران، نویسندگان و تولیدکنندگان برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی بود.

 چرا؟

 چون رسانه‌های اصلی که مردم با آن‌ها سروکار داشتند به مواردی مانند رومه، تلویزیون، مجلات و کتاب‌ها محدود می‌شد.

 اما حالا چه اتفاقی افتاده است؟

 هرکسی که وب‌سایتی داشته باشد می‌تواند با قدرتی به مراتب بیشتر از رومه‌نگاران گذشته یا تولیدکنندگان برنامه‌های مختلف، پیام خود را به گوش مخاطبانش برساند.

 اساس انتقال پیام در عصر حاضر، تولید و بازاریابی محتواست.

 هرکسی که وب‌سایتی داشته باشد می‌تواند با قدرتی به مراتب بیشتر از رومه‌نگاران گذشته یا تولیدکنندگان برنامه‌های مختلف، پیام خود را به گوش مخاطبانش برساند.

 اساس انتقال پیام در عصر حاضر، تولید و بازاریابی محتواست.

 


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : محتوا ,تولید ,تولیدکنندگان ,برنامه‌های ,پیام ,خاصی ,تولیدکنندگان برنامه‌های ,تولید محتوا ,رومه‌نگاران، نویسندگان ,افراد خاصی ,برنامه‌های رادیویی ,تولیدکنندگان برنامه‌های رادیویی ,آن‌ها سروکار داشتند ,محتوا دغدغۀ افراد , تولید محتوا دغدغۀ
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

وب سایت تبریز Earle مهندسی عمران کردموزیک تی وی Jamie freebitcoin for 5 min شورای دانش آموزی دبیرستان نمونه دولتی بحرالعلوم فارسان ادبی محمدبراغ